210 7232379   
Γ. Σισίνη 8, Ιλίσια - Αθήνα, 115 28
    EnglishenEnglish
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Studio Pilates


Κατόπιν Συνεννοήσεως
Δείτε το Πλήρες Πρόγραμμα

Μυηθείτε στο πιο ολοκληρωμένο σύστημα σύγχρονης εναλλακτικής γυμναστικής που διδάσκεται από την Κωνσταντίνα Δροσοπούλου και την Ευφροσύνη Βουτσινά  στο πλήρως εξοπλισμένο pilates studio της αναγνωρισμένης από το κράτος σχολής χορού Modulor Dance Space. Mε προσωπική παρακολούθηση του ασκούμενου και κινήσεις προσαρμοσμένες για κάθε σώμα, το pilates ενδείκνυται για ΟΛΕΣ τις ηλικίες και για ανθρώπους οποιασδήποτε φυσικής κατάστασης. Με το σωστό συντονισμό κίνησης και αναπνοής, το pilates «ξυπνά» το σώμα από το «λήθαργο» του καθιστικού τρόπου ζωής, εξισορροπεί την λειτουργία των διαφορετικών μυϊκών ομάδων, βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους και συγχρόνως γυμνάζει το σώμα χωρίς να το καταπονεί. Τα μαθήματα γίνονται ατομικά ή σε γκρουπάκια 3 ατόμων.

Ενημερωθείτε από τη γραμματεία της σχολής για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές των μαθημάτων και τα ωράρια (τηλ.210-7232379).

Τι πρέπει να ξέρετε για το pilates:

  • Δημιουργός του είναι ο Γερμανός Joseph Pilates (1883-1967), ο οποίος προσπαθώντας να ξεπεράσει τα προσωπικά προβλήματα υγείας που τον τυραννούσαν και επηρεασμένος από τους τραυματίες του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, που βρίσκονταν αναγκαστικά καθηλωμένοι στο κρεβάτι, ανέπτυξε μια σειρά ασκήσεων με ορισμένους ιδιαίτερα εφευρετικούς μηχανισμούς, προκειμένου να τονώσει τους βασικούς μυς του σώματος και να στηρίξει την σπονδυλική στήλη.
  • Το pilates έγινε γνωστό για πρώτη φορά εκτός Γερμανίας όταν ο Joseph Pilates μετακόμισε το 1926 στη Νέα Υόρκη και μαζί με τη γυναίκα του ανοίξανε ένα γυμναστήριο στην 8th Avenue. Σύντομα η πρωτοποριακή του μέθοδος απέκτησε φανατικούς οπαδούς στους καλλιτεχνικούς κύκλους –Μάρθα Γκράχαμ, Τζορτζ Μπαλανσίν και Τζέρομ Ρόμπινς. Σήμερα αποτελεί την αγαπημένη άσκηση των χολυγουντιανών διασημοτήτων –Μαντόνα, Τζόντι Φόστερ, Τζούλια Ρόμπερτς, κ.ά– αλλά και πάρα πολλών χορευτών και αθλητών.
  • Το pilates περιλαμβάνει περισσότερες από 500 ασκήσεις που εκτελούνται στο πάτωμα ή σε ειδικά μηχανήματα, όπως τα universal reformer, cadillac, pedi pull και high chair. Οι βασικές αρχές της μεθόδου είναι: η συγκέντρωση, ο έλεγχος, η εύρεση του σωματικού κέντρου (το powerhouse όπως ονομάζεται), η ακρίβεια, η αναπνοή και η ροή της κίνησης.
  • Το pilates έχει επίσης ευεργετικές συνέπειες στον μεταβολισμό, στο αναπνευστικό και το κυκλοφορικό σύστημα. Το pilates βοηθά να «λυθεί» μια πιασμένη μέση και να στηρίξει τον κορμό, χαρίζει ευλυγισία στα δύσκαμπτα γόνατα, «στρίβει» την σπονδυλική στήλη τεντώνοντας και ελαστικοποιώντας τη μέση.
  • Μην περιμένετε θαύματα από την πρώτη ή δεύτερη φορά. Μην περιμένετε να τρέξει ο ιδρώτας αυλάκι στο στέρνο ή την πλάτη σας, μην νιώσετε απογοήτευση αν δεν λαχανιάσετε ή αν δεν νιώσετε ότι ζορίζεστε όπως σε ένα κοινό γυμναστήριο. Το pilates θέλει υπομονή, επανάληψη και επιμέλεια και θα δείτε πως με τον καιρό το σώμα σφίγγει χωρίς εσείς να νιώθετε εξάντληση ύστερα από την άσκηση, αλλά αναζωογόνηση και ευεξία. Οι επισκέψεις σας στο στούντιο πρέπει να γίνονται δύο τουλάχιστον φορές την εβδομάδα για να δείτε αποτελέσματα σε σύντομο διάστημα.


Τι φοράμε;
Άνετα ρούχα γυμναστικής, κάλτσες.


Modulor Dance Space

Facebook

 
Loading Facebook ...


Ενημερωθείτε για τα νέα και τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter μας